من جوانم و اشتباه میکنم
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدين،اسم من آيدا،عاشق جاستين بيبرم و يکي از بزرگ ترين طرفداراش،اين وبلاگ مربوط ميشه به جاستين توهين به وبلاگ يا جاستين ممنوع،اميد وارم از وبلاگم خوشتون بياد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین پسر دنیا و آدرس ilovejb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 71866
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



tyle>body{cursor: url('http://LoxBlog.Com/fs/mouse/026.ani')}

جذاب ترین پسر دنیا
جذاب ترین پسر دنیا
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : آیدا       

پس از یک سری حوادث عجیب و غریب که منجر به شایعات و حدس ، گمان های زیادی شد . جاستین بیبر برای دفاع از خودش در برابر این شایعات مصاحبه اختصاصی با Us Weekly’s داشته که گفته :

در حال حاظر من از رسانه ها بسیار ناراحتم . شما همیشه روی چیزهای منفی تمرکز کردین ، من مشهور هستم ولی در افکار خیلی ها یک شخص وحشتناک و بد به نظر میرسم ، زمانی که شما به من نزدیک میشین بسیار دیوانه کننده اس . تنها چیزی که من میبینم چیزای منفی هستش که من ازشون خستم . بزرگترین تصور غلط در مورد من اینکه آدم خیلی بدی هستم و میدونم که این شما رو ناراحت میکنه . من یک قلب بزرگ دارم ، من میخواهم یک الگوی خوب باشم اما برخی از مردم میخواهند منو شکست بدن و مانع پیشرفت میشن ...

- - -

28 فوریه یک عکس shirtless ( بی لباس ) از من در حال بازگشت به هتل محل اقامتم در لندن و همچنین عکسی که به همین صورت در فرودگاه لهستان که به تازگی منتشر شده ، باعث حرف های منفی بسیار زیادی شده در حالیکه من بسیار عجله داشتم و دلیل بی لباس بودنم همین بود ! حتی استفاده من از ماسک ضد گاز در لندن باعث شد که بگن در زیر ماسک از ماری جوانا استفاده میکنم که باید بگم این یک شوخی کوچک با دوستام بوده ، و همینطور من اینکارو بخاطر مخفی کردن خودم از پاپارازی ها ، دوری از بیماری آنفولانزا و آلودگی هوا انجام دادم . بدترین چیز نا امید کننده بیلبرهای من هستند که هر چیزی رو سریع باور میکنند
من جوانم و مرتکب اشتباه میشم ، این هم بخشی از رشد کردن منه . من میدونم چه کسی هستم ولی بقیه با افکار منفی دوست دارند من رو پایین بکشند . من یک آدم مثبتم و قصدم ادامه دادن اون چیزیه که انجام میدم . این کسب و کار من شاید باعث شکست شماها ( شایعه پراکن ها ) بشه ولی من یک تیم قوی دارم و خانواده ، فن هام در کنارم هستند . من کامل نیستم اما در حال رشدم و تلاشم اینکه روز به روز بهتر بشم ، این بخشی از زندگیه . من جوانم و میخوام لذت ببرم و فکر نمیکنم هر چیزی اشتباه باشه ، من دارم به آلبوم بعدی و تورم ( BelieveTour ) فکر میکنم و نیاز به استراحت دارم ... بعضی از شایعات که حقیقت داشته باشه رو دوس ندارم از بیلبرهام مخفی کنم و هر جور شده اعتراف میکنم از جمله مصرف ماری جوانا ، کارهای دیگه ای هم که انجام دادم تنها یک شوخی برای شاد کردن بوده

Don’t Believe Rumors



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: